34 blvd st.germain EDT

Grupa olfaktoryczna: drzewna
Kod produktu: DP - 34 blvd st.germain
489,00 zł
Dodaj do ulubionych
woda toaletowa

Zapłać później z lub podziel płatność z

Jesteśmy autoryzowanym sklepem, gwarantujemy oryginalność naszych produktów

Darmowa dostawa od 500 zł
3 próbki gratis do zamówienia
14 dniowa możliwość zwrotu
Wygodne i bezpieczne płatności

34 blvd st.germain EDT

Grupa olfaktoryczna: drzewna
Kod produktu: DP - 34 blvd st.germain
Opis

Jak zawrzeć 50 lat historii firmy w jednym, współczesnym zapachu? Perfumiarzom Diptyque ta trudna sztuka udała się znakomicie.

34 boulevard Saint Germain to jubileuszowa kompozycja kultowej francuskiej marki.

Bezpośrednią inspiracją dla nosa Romana Kaisera była woń niezwykłego wnętrza przy 34 boulevard Saint Germain – pierwszego butiku Diptyque.

W kompozycji wykorzystano charakterystyczne składniki olfaktorycznej palety Diptyque.

Nuty głowy zawierają musujące i świetliste zapachy czarnej porzeczki i zielonych liści, znane z L'Ombre dans l'Eau i Philosykos. Podtrzymuje je pieprzowa róża z nutami cytrusowymi oraz przypraw: goździków, cynamonu i kardamonu, które wcześniej wykorzystano w L'Eau.

Nuty serca są historią o kwiatach. Złożyły się na nią: róża (przypominająca tę z L'Ombre dans l'Eau), egipskie geranium (jeden z ulubionych kwiatów perfumiarzy Diptyque) oraz ciężkie akcenty tuberozy (jak w Do Son) z odrobiną irysa i fiołka. Bazą jest kombinacją nut drzewnych i żywicznych, które dodają stylu i giętkości.

Całość wieńczy przewrotna nuta eukaliptusa, która pobudza nos.

Nuty Zapachowe
Głowa

czarna porzeczka, zielone liście, cynamon, kardamon

Serce

pieprzna róża, tuberoza, irys, fiołek

Baza

nuty drzewne, żywiczne, eukaliptus

O marce Diptyque

 

Historia rozpoczęła się w 1961 roku, kiedy troje przyjaciół — Desmond Knox-Leet, Christiane Gautrot i Yves Coueslant — otworzyło butik na bulwarze Saint Germain w Paryżu. Początkowo sprzedawali tkaniny, piękne przedmioty i pamiątki przywiezione z egzotycznych podróży. Dwa lata później zaprezentowali swoją pierwszą świeczkę o zapachu głogu, a w 1968 pierwszą wodę toaletową — L’Eau. 

Diptyque w sposób mistrzowski dotrzymuje kroku wciąż zmieniającym się zapachowym trendom, a jednocześnie zachowuje przy tym swoje DNA. Olivier Pescheux, jeden z najsłynniejszych współczesnych “nosów”, podkreśla ich cechę charakterystyczną, czyli niekonwencjonalność aromatycznych połączeń. Do kompozycji zawsze dodawany jest jeden element na pozór odbiegający od reszty, a w rzeczywistości pogłębiający doznania. W L’Eau, dla której wzorem stały się XVI-wieczne mieszanki potpourri, był to imbir. Z kolei w bestsellerowym Do Son do hipnotycznych, kwiatowych nut tuberozy i jaśminu dołącza wibrujący akord morski. 

Ale diptyque to nie tylko zapachy w formie perfum czy wód toaletowych. To też znane na całym świecie świece, aromatyczne produkty do pielęgnacji, akcesoria do wnętrz i drobiazgi, które sprawiają wielką radość. To limitowane edycje i kolekcje świąteczne, na które czekamy cały rok.

 
Diptyque 

Hala Koszyki
Koszykowa 63, Warszawa
koszyki@diptyquewarsaw.com
+48 789 245 717

www.galilu.pl/diptyquewarsaw

Godziny otwarcia:
poniedziałek – sobota 11:00 - 21:00

Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać opinie Zaloguj się lub Załóż konto

Historia marki Diptyque

Eksperci o Produkcie testowym

34 Boulevard Saint Germain to typ zapachu, jakiego mógłby używać główny bohater czarno-białego filmu noir – taki, który nosi fedorę i spowijają go kłęby dymu papierosowego. A wszystko dzieje się w słabo oświetlonym miejską latarnią zaułku.

Gabriela Garcia, Editorialist

#Galilu