vetiver extraordinaire body wash 200ml

Kod produktu: FM051
310,00 zł
Dodaj do ulubionych

Zapłać z lub podziel płatność z

Jesteśmy autoryzowanym sklepem, gwarantujemy oryginalność naszych produktów

Darmowa dostawa od 500 zł
3 próbki gratis do zamówienia
14 dniowa możliwość zwrotu
Wygodne i bezpieczne płatności
Opis

Vetiver Extraordinaire to wyjątkowy zapach, w którym celowo przedawkowano esencję wetiweru (około 25% objętości). Dzięki temu niezwykłemu składowi kompozycja Dominique’a Ropiona przyniosła przełom w klasycznej, męskiej grupie perfum. Perfumiarz przedstawił nową wizję wetiweru, pozbawionego gorzkich akcentów  i połączył jego esencję z pięcioma drzewnymi nutami. Rezultat to niezwykła, zaskakująco świeża i rześka kompozycja.

Składniki

Water\Aqua\Eau, Sodium Laureth Sulfate, Ppg-1-Peg-9 Lauryl Glycol Ether, Decyl Glucoside, Coco-Betaine, Sodium Cocoamphoacetate, Fragrance (Parfum), Sodium Chloride, Citric Acid, Ceteareth-60 Myristyl Glycol, Caprylyl Glycol, 1,2-Hexanediol, Polyquaternium-10, Sodium Hydroxide, Limonene, Alpha-Isomethyl Ionone, Linalool, Evernia Prunastri (Oakmoss) Extract, Tetrasodium Edta, Tocopheryl Acetate, Bht, Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Yellow 6 (Ci 15985), Red 33 (Ci 17200), Blue 1 (Ci 42090)

O marce Editions de Parfums Frédéric Malle

 

 

W jaki sposób we współczesnym świecie, zdominowanym przez natrętną reklamę, można stworzyć wybitne perfumy? Frederic Malle wierzy, że podstawą sukcesu jest pozwolenie twórcom na taką wolność i swobodę pracy, jaka obowiązywała w tym zawodzie kilka dekad temu. Ten brak ograniczeń sprawił, że wiele dawnych zapachów do dzisiaj uchodzi za ikony perfumeryjnej sztuki. Dlatego też Malle daje perfumiarzom wolną rękę i stara się usuwać wszelkie przeszkody, które mogą zakłócać proces nieskrępowanej kreacji. Mówi im, aby stworzyli swój wymarzony zapach, nie ograniczając się budżetem, gustami czy briefem marketingowym. Efekt? Pomylenie kreacji tej marki z komercyjnymi perfumami jest po prostu niemożliwe. 

Każda z kompozycji jest w takim samym opakowaniu — cylindrycznej butelce z czarnym korkiem, które stało się znakiem rozpoznawczym francuskiej marki.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać opinie Zaloguj się lub Załóż konto

#Galilu